zaterdag 6 april 2013

Vrijdag 5 april

Vandaag viert Nica haar 5e verjaardag. Zou het een geluksdag worden.
De echo staat gepland om 16.00 uur.
Toch wel weer spannend zo'n echo. Helemaal omdat ze de vorige keer leeg is gebleven.
De mevrouw van de echo zei tegen mij, haar buikje is er soepel voor een hond die drachtig hoort te zijn. Dit had ze de vorige keer ook al tegen mij gezegd. Dus het zweet brak mij uit.
Ze begon te zoeken naar vruchtjes, maar kon niets vinden. Ik dacht o nee, niet weer leeg.
Maar ze wilde nog even goed verder zoeken, en opeens 1 vruchtje in beeld. Ik blij. Maar 1 pups is ook niks.
Nog even flink verder gezocht en ja hoor nog 2 vruchtjes. Ik slaakte een diepe zucht, en ik dacht Nica is drachtig.
Helaas niet meer vruchtjes gezien de darmen en de lever zaten er voor.
We zullen zien hoeveel pupjes er geboren worden rond 12 mei (moederdag pups)



3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, beste wensen voor Nica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tweede keer, goede keer! Gefeliciteerd!

    Wij gaan het ook voor de tweede keer proberen met de volgende loopsheid van Idhaya.

    BeantwoordenVerwijderen